Ljubezen, ki ni uspela

Naj se vam prvo opravičive, ker je blog objavljen danes ne pa v nedeljo jaz(Karin) nisem mogla objavit. Nisem pa vedla, da tudi Patricija ni in zdaj, ko sem prišla sem gor sem ga objavila. Res mi je žal, da nisem prej opazila. Kakor koli tu je nov blog z novimi zgodbami.  Lepo se imejte in se bom potrudila, da bo nov blog v nedeljo že objavljen. Bomo končno ujeli zamujeno pa se lepo imejte do takrat. Aja moj blog pa dobite tu( https://mavricnaevablog.blogspot.com/ ) Patricijin pa ne vem ravno kje naj vam sama pove hehe ajde uživite ob branju. 



Jaz(Patricija) pravim, da lahko to tudi zelo boli sploh. Ko se zagledaš v napačno osebo in veš, da ta oseba ne čuti nič do tebe. In te ignorira. Še bolj pa boli, ko ti oseba v obraz pove, da si super in prijazna punca. Da te noče prizadeti ampak je bolje, da se zgodba konča. Tisti trenutek se ti zdi ,da si najšlabsa oseba ,da nimaš sreče ,ubistvu kriviš sam sebe za use ampak smisel tega je, da zaveš, da te bo nekdo vedno imel rad. Vsaka stvar prinese svojo lekcijo. In ni nujno, da če gresta s fantom narazen ne moreta iti več skupaj na coctail oz. se ne moreta družiti. Še VEDNO sta lahko V STIKU lahko postaneta še najboljša prijatelja le oba se morata  strinjati. Največ pa šteje že to, da ti fant oz. dekle, ko gresta narazen iskreno pove  kaj točno  čuti in zakaj tako čuti. Pomebno pa je tudi to, da si to povesta sama na 4 oči. Si priznata napake brez obtoževanja, brez zmerjanja in nakoncu data čas drug drugemu. Če vama je naklonjeno bosta zagotovo nekoč spet skupaj, Ni pa nujno vse se enkrat konča pomembno pa je, da ne obupaš, ker ti z nekom ni uspelo.💔

Jaz(Karin) pa sem preko neta spoznavala različne moške večina je hotela z mano le sexsati.  A na srečo so taki ostali brez možnosti, da bi me kadar koli dobili. Nikoli ne bom pustila, da bi moj fant imel mene le za spolnost in samo zato, da mu dam na prvem zmenku in se mu kar prepustim ne??? A ni tako, da je treba človeku najprej zaupat potem pa se spustiš v kaj takega??? Jaz sem takega mišlenja in tudi ostajam. Kdaj sem se tudi sama skoraj uštela a sem hitro dojela kam pes taco moli. Prosim vas vse k to berete nikoli ne dovolite, da kdo dela z vami kaj kar vam ni všeč vedno ga lahko udarite ali pa pokličete nekoga, da vam pomaga. Ker s tem, da se človek brani ni nič narobe. Tako, da jaz nimam ravno sreče v ljubezni in neki časa je še tudi ne bom imela oz. bo že prišla, ko bo čas za to. 

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Kako prepoznati pravo ljubezen ???

4 del. Nasveti za zmenek

Kako veš, da si zaljubljena/zaljubljen???