Kako preboleti punco/fanta ???

Za začetek naj priznam, da sama nimam fanta kljub temu  se imam lepo hehe. Če pa bi ga imela ga zagotovo ne bi mogla tako hitro prebolet. Rabila bi, kar nekaj časa. Me pa useeno zanima kako ga najhitreje prebolet ( če imate nasvet komenitrajte). Šla sem si na net pogledat nasvete in sem odkrila zelo zanimiv nasvet in to je; da si rečeš ne rabim ga našla/našel bom boljšega/boljšo in bom srečnejši/srečnejša. Mislim, da je to super nasvet meni bo zagotovo pomagal. Tudi na splošno tako mislim, da se vse zgodi z razlogom.
Lepo se imejte sledite mi, da boste vedeli kdaj bom objavila nov blog hehe.
Skoraj bi pozabila povedat o čem bom govorila naslednjič (imaš idejo =piši komentar) govorila bom o tem kako prepoznaš pravo ljubezen. Se vidimo

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Kako prepoznati pravo ljubezen ???

4 del. Nasveti za zmenek

Kaj si Homo ali Hetero???