Moj popolni fant

Pozdravljeni,

Danes bom govorila o mojem popolnem fantu(če se kdo najde v opisu naj komentira).
Jaz mam to precej razčiščeno in dobro vem kaj bi rada predlagam, da kar začnem.


Osebnost: Želim si in tudi zahtevam, da je prijazen, nežen, skromen, zabeven, me sprejme točno tako kot sem, ima rad živali, ni nasilen do mene ali živali,


Ne želim: da se grdo obnaša do mene, ne mara živali, je nasilen; mi ne skriva stvari( razen daril in podobnega), ja mislim da je to to.


Znanjost: To pa meni bolj, kot ne ne predstavlja ovire če ima te karaterne lastnosti in vse ostalo je dober točno tak kot je.

Ostale lastnosti:  od 20-29let, 185-195cm, ostalo ni pomebno.

Danešnji blog je malo kratek mogoče bom še kaj dodala ko bom izvedela/ugotovila upam, pa da vam je všeč meni je, ker vem kaj bom lahko vsem pokazala. Ne bo mi treba vsega znova in znova razlagat se mi ne da več. Ja se zavedam, da nisem edina hehe.

Lepo se imejte se vidimo naslednji teden,


Karin Boom

Komentarji

Priljubljene objave iz tega spletnega dnevnika

Kako prepoznati pravo ljubezen ???

4 del. Nasveti za zmenek

Kaj si Homo ali Hetero???